PNW Love

Go Back   PNW Love > PNW Love > Relationships

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 11-19-2010, 03:56 PM   #1
PNW Love Member
 
cityxslicker's Avatar
 
I'm a Dude
Living in Sequim - Yeah, Baby!

saying you are sorry ....

WTF ? I have never placed much value on it. I honestly believe that if you were indeed sorry, you probably wouldnt have done what you did, to begin with.

And well now I am in a conundrum; not from something I did ... but from something I DIDNT do. I have not been keepin up on my correspondence to overseas interest and she is PISSED. of course for three weeks I was off line.... but she thinks I was off covorting with other womenz. I wasnt , but now she is giving me guilt and I dont see any way out of it.


So the meat of it, what is an opology worth? and do you give a second chance.

(honestly if its gonna be all paranoia and guilt, I am out)
 
Old 11-20-2010, 05:39 AM   #2
Married and then some.
 
MrsD's Avatar
 
I'm a Female
Living in Crazytown
Looking for Conversation
Humor is Goofy
Have a Unique fashion style

I give second chances I call it my Get Out Of Jail Free card. Everyone gets one that I care about sometime they request to use it other times I decide. But there always has to be a heartfelt apology. Forgiveness doesn't always come easy but it comes in time.

As far as the paranoia and guilt sometimes that's just a woman's nature..I care about you and you made me feel like I couldn't trust you. So I may or may not rub that in for awhile mostly for my own security. Or I just want to be mean.

In my relationship it usually goes like this ...WTF were you thinking??? blah blah Whatever..Silence for hours, maybe days ..then I'm sorry I was a jerk..Yes you were..
makeup sex.
 
Old 11-22-2010, 11:56 AM   #3
PNW Love Member
 
cityxslicker's Avatar
 
I'm a Dude
Living in Sequim - Yeah, Baby!

I am all about fighting, if there is something worth fighting for.
If not, my indifference is only surpased by my apathy. And I wil walk

She is playing the silent treatment, which I think she things is revenge and a bit of see how you like it. Tedious.
 
Old 11-22-2010, 12:23 PM   #4
Married and then some.
 
MrsD's Avatar
 
I'm a Female
Living in Crazytown
Looking for Conversation
Humor is Goofy
Have a Unique fashion style

Or shes replaying it over and over in her head until that small mole hill becomes a huge Mountain. Its a bad trait of women everywhere. Spit it out, get it out and get on with it. Took me an eternity to learn that and I still slip into the silent make things worse mode sometimes. Either that or I take forever to lick my wounds..hahaha
 
Old 11-23-2010, 02:53 PM   #5
Litte Mary Sunshine
 
Bikenut's Avatar
 
I'm a Girl
Living in just this of side of hell

Quote:
Originally Posted by cityxslicker View Post
WTF ? I have never placed much value on it. I honestly believe that if you were indeed sorry, you probably wouldnt have done what you did, to begin with.

And well now I am in a conundrum; not from something I did ... but from something I DIDNT do. I have not been keepin up on my correspondence to overseas interest and she is PISSED. of course for three weeks I was off line.... but she thinks I was off covorting with other womenz. I wasnt , but now she is giving me guilt and I dont see any way out of it.


So the meat of it, what is an opology worth? and do you give a second chance.

(honestly if its gonna be all paranoia and guilt, I am out)
It sounds to me like it's not the matter of the apology, but a matter trust. Sure I'd be pissed if I was her but once you told me you were offline the subject would be closed, period. I wouldn't expect an apology.

Quote:
Originally Posted by MrsD View Post
I give second chances I call it my Get Out Of Jail Free card. Everyone gets one that I care about sometime they request to use it other times I decide. But there always has to be a heartfelt apology. Forgiveness doesn't always come easy but it comes in time.

As far as the paranoia and guilt sometimes that's just a woman's nature..I care about you and you made me feel like I couldn't trust you. So I may or may not rub that in for awhile mostly for my own security. Or I just want to be mean.

In my relationship it usually goes like this ...WTF were you thinking??? blah blah Whatever..Silence for hours, maybe days ..then I'm sorry I was a jerk..Yes you were..
makeup sex.
Well said but I still don't see where one is due.

Quote:
Originally Posted by cityxslicker View Post
I am all about fighting, if there is something worth fighting for.
If not, my indifference is only surpased by my apathy. And I wil walk

She is playing the silent treatment, which I think she things is revenge and a bit of see how you like it. Tedious.
I am a ninja master of the silent treatment but this is for YOUR own good. When I get that mad it is best I keep my yapper shut until I've calmed down.
 
Old 11-23-2010, 02:54 PM   #6
Litte Mary Sunshine
 
Bikenut's Avatar
 
I'm a Girl
Living in just this of side of hell

btw...what are the little diamond things next to LD and CS screen names?
 
Old 11-23-2010, 03:06 PM   #7
PNW Love Member
 
cityxslicker's Avatar
 
I'm a Dude
Living in Sequim - Yeah, Baby!

I sent her a very long letter in Russian. (it is one of the things she is endeared to me for) I think that if there is not an agreement and understanding from that, then there wont be one. At this point in my life I am simply past the imposed guilt, the accusatory games and the mindreading that I am supposedly do. I can get that from American womenz.
I know it aint all fields of clover, rose petals and friggen love sonnetts; but is should be more fun like a roller coaster, and not the dead end track on a run away train.

Closing line
I would hope that there is a future from here for us, it would be tradegy to sink a castle before it is built.

(in Russian it is old saying, on par with dont burn your bridges before you cross them) And yes it is much more poetic in russian.
really more disgruntled than angry but the look is the same
 
Old 11-23-2010, 03:10 PM   #8
Married and then some.
 
MrsD's Avatar
 
I'm a Female
Living in Crazytown
Looking for Conversation
Humor is Goofy
Have a Unique fashion style

Quote:
Originally Posted by Bikenut View Post
btw...what are the little diamond things next to LD and CS screen names?
I think because we are invisible
 
Old 11-23-2010, 03:14 PM   #9
PNW Love Member
 
cityxslicker's Avatar
 
I'm a Dude
Living in Sequim - Yeah, Baby!

oooooh I just clicked on it. it takes you back to the original post .

which is a bit redundant, because if you are quoting it.....you already have the text.


and yes I do suppose diamonds are always the best apology. We aint there yet.
 
Old 11-23-2010, 03:29 PM   #10
Married and then some.
 
MrsD's Avatar
 
I'm a Female
Living in Crazytown
Looking for Conversation
Humor is Goofy
Have a Unique fashion style

You know I just have to say I hope she thinks long and hard and comes to the right conclusion. Behind those gentle eyes of yours is a hell of a man, she hopefully sees that. Good Luck.
 
Old 11-23-2010, 11:34 PM   #11
PNW Love Member
 
cityxslicker's Avatar
 
I'm a Dude
Living in Sequim - Yeah, Baby!

shhhhhh dont tell any one I have gentle eyes.
 
Old 11-29-2010, 12:48 AM   #12
PNW Love Member
 
cityxslicker's Avatar
 
I'm a Dude
Living in Sequim - Yeah, Baby!

ooops we had it out
she crossed the line

called me a liar. we done. If I am telling you the truth and you dont believe me, there is no amount of more truth that will make you change your mind. ugh. friggen bs,
Now I gotta recruit another piece o hot ukrainian ass
....
pictures as it happens
 
Old 11-29-2010, 06:20 AM   #13
Married and then some.
 
MrsD's Avatar
 
I'm a Female
Living in Crazytown
Looking for Conversation
Humor is Goofy
Have a Unique fashion style

Well Then I guess she shouldn't have called you a liar.
 
Old 11-29-2010, 05:08 PM   #14
PNW Love Member
 
cityxslicker's Avatar
 
I'm a Dude
Living in Sequim - Yeah, Baby!

honesty, honor, truth, loyalty, it is all you get in this world, f*ck it up, and its all worthless. there certainly isnt any love without them
 
Old 12-02-2010, 10:32 PM   #15
PNW Love Member
 
cityxslicker's Avatar
 
I'm a Dude
Living in Sequim - Yeah, Baby!

New and improved CityXSlicker, now with 105% more truth than ever before.
Act now, quantities are limited, Restrictions apply, may not be available in your area
If discomfort lasts more than 2 hours, or the erection more than 4, consult a physician
But if you order now, we will also include Classic CityXSlicker, with the great pithy and snide snark that is the trademark.

Buy it now biatches
 
Reply

  PNW Love > PNW Love > Relationships

Thread Tools
Display Modes





Facebook @pnwlove RSS


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.
Copyright © 2008 - 2010 PNW Love. All rights reserved.